Thursday 31 October 2013

SELAMAT DATANG

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Selamat Datang ke blog saya. Blog KACAMATA SMART. Terima kasih kerana sudi mengunjungi blog saya yang tidak seberapa ini. Sebenarnya saya tidak la terer mana nak buat blog ini namun untuk memastikan saya tidak ketinggalan dalam bidang teknologi maklumat telah menggamit saya untuk mempelajari cara membuat blog dan akhirnya terhasil lah blog saya ini. Kalau tahap di peringkat sekolah tu mungkin lah saya ni boleh diklasifikasikan masih di peringkat tadika dalam membina blog kerana baru belajar membuat blog..hehe..Harapan saya ialah suatu hari nanti saya mampu membina blog yang lebih mantap dan comel lote bak kata orang kelate..hehe...Selain itu, diharapkan juga blog saya mampu memberi santapan informasi yang berguna kepada tetamu blog ini dan dapat melahirkan idea yang berguna dalam menyuarakan pendapat yang boleh dikongsi bersama berkaitan dengan kacamata.

No comments:

Post a Comment